Netatmo NTH01-BE-EC - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Netatmo NTH01-BE-EC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

g***@b********** 16-11-2023
Geschreven voor: Netatmo NTH01-BE-EC

Niet handig dat je voor elke thermostaat. (3 in mijn geval) 3 aparte “zenders” op 230 volt nodig heb voor de wifi verbinding. Regelmatig ( 1x per week) valt een verbinding ook weg. En is de thermostaat onbereikbaar voor de app. (Ligt NIET aan de wifi kwaliteit)
Niet echt tevreden

r************@g******** 26-11-2021

Ruim 5 jaar gebruikerservaring

Geschreven voor: Netatmo NTH01-BE-EC

Dit is een meer dan goed product voor een lage prijs, ik heb hiervoor gekozen om te ervaren hoe een slimme thermostaat functioneert. Om vervolgens na een goede ervaring te opteren voor een duurder model wat dan robuuster en zekerder zou kunnen zijn. Inmiddels heb ik de de Netatmo thermostaat al ruim 5 jaar waarin het apparaat zichzelf al dubbel en dwars terugverdiend heeft en meer. Even goed notitie nemen van de installatievoorschriften, en binnen een uur is het apparaat operationeel. Bediening is simpel, met een fysieke + en - knop die op dezelfde manier ook virtueel is, met uitgebreide weekinstellingen te maken in meerdere programma's zoals een eco- tot een supercomfort (zelf te benoemen) uitvoering. Maandelijks een overzicht wat je behaalde stookresultaat is in vergelijking met soortgelijke huizen, natuurlijke bijdragen in de vorm van zonneschijn, buitentemperatuur en eigen instelling door de verwarming lager te zetten als je plotseling een dagje of meer afwezig bent. Ik heb achteraf nooit meer overwogen om deze thermostaat te vervangen door een duurdere of een andere, wat mij betreft is dit ding een dikke 10 waard!!!!

maarten 03-04-2018

gemakkelijke installatie en in gebruik

Geschreven voor: Netatmo NTH01-BE-EC

Zeker en vast een aanrader, doet wat het moet en veel meer. zeker in combinatie met de radiatorkranen